Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори масло на поразия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гори масло на поразия

    Здравейте колеги алфисти,
    Писах за проблема си в други теми, но нито проблема реших от дадените ми съвети нито разбрах как аджеба се трупа масло във кутията на всмукателния колектор и след това започва да го гори. Ситуацията е следната, понякога(когато си реши сама колата), но най-вече като се форсира повече започва да пуши адски гъст бял дим от ауспоха. Вчера отворих капака докато димеше и видях, че по-малко излиза и от изпускателната траба от 3-ти цилиндър пръскайки и масло не само да пуши. Преди 2 седмици направих ремонт на двигатела. Гумички, сигменти, гарнитури(глава, капак) поради този проблем обаче продължава да си пуши както и преди ремонта. Проблема като цяло се появи 100-150 км след първата смяна на маслото което направих след покупката на колата и така и до днес от въпросната първа смяна имам поне 5 отделни смени на маслото и интересното е, че всеки път след смяната отначало не гори масло и не пуши, но след 100-ина км се почва пак. Пчистих общо взето всичко от гняста от старото масло и пак така. Докато си пуши зверската от отдушниците за маслените изпарения не излиза нищо, нито масло или видими изпарения на такова.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS

  • #2
    Дано да не ти се налага да отваряш мотора ..... мъка е
    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
    Ramstein - Benzin
    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
      Докато си пуши зверската от отдушниците за маслените изпарения не излиза нищо, нито масло или видими изпарения на такова.
      А тях чисти ли ги както трябва.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        А тях чисти ли ги както трябва.....
        Киснах капака в нафта, изцедих го и след това го продухах с въздух. Незнам до колко съм изчистил но изпадна доста гняс от него.
        Alfa Romeo 156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          С киснене не става.Какво ти попречи да развиеш трите имбуса и да налееш яко Меглио.На другия ден на водоструйка и алумина блести и скърца. ПС.Извинявам се Пластмасата!
          И ако в сепаратора наистина е проблема и е запушен,то зорлен си цакаш мотора.
          Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 18:27.
          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

          Comment


          • #6
            Колега, най-добре си изчисти масления сепаратор както трябва, имам предвит да го разглобиш. Аз миналата седмица правих тази процедура, като го разглобих вътре все едно някой се беше изходил. Направих едно здраво чистене с бензин ,четка за зъби, спринцовка и парцали. Ето даже има много хубава тема за него http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845 която ми беше супер полезна.
            Алфа Ромео 155 1.7ТС, 93г. EX
            Алфа Ромео 166 2.0ТС, 99г. EX
            Алфа Ромео 156 1.9JTD16v, 04г.

            Comment


            • #7
              a с каква масло я караш?
              Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
              156 1,8ТS-99 ......
              EX
              159 1,9 JTD-08

              Comment


              • #8
                Привет колеги,
                Днес сутринта свалих капака и изключително мъчително и на "връзма" успях да сваля капака на сепаратора и меже би открих причината, направо на парцали беше онова,което някога е било масло. За жалост бях сам и много мръсен за да направя снимки и да ви покажа за какво иде на реч . На самия капак на сепаратора има нещо като канал по който според мен се стича кондензираното масло обратно върху валовете. Въпросното беше от край до край запушено с това което аз наричам гняс . Сглобих всичко и на место с доста форсиране не показа проблем. Ще я покарам тези дни и ще споделя дали проблема е изчезнал.
                Ако знае по-рано може би щях да спестя едни 600 лв, но така е когато слушаш много майсторите и най-вероятно ако ги слушах повече щах да сменям сигменти през седмица
                Аз си обяснявам ситуацията по следния начин - След попадане на маслените пари в сепаратора те се кондензират и след това отново течното масло трябва да се стече отново върху вала на всмукателите клапани по улея за който споменах по-горе, но тъй като той е запушен се насабира течно масло което в даден момент попада в тръбичката и нататък към колектора, и така се натрупва в колектора влиза заедно с въздуха в цилиндрите и се започва с дименето.
                Поздрави!
                Alfa Romeo 156 1.8 TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                  Привет колеги,
                  Днес сутринта свалих капака и изключително мъчително и на "връзма" успях да сваля капака на сепаратора и меже би открих причината, направо на парцали беше онова,което някога е било масло. За жалост бях сам и много мръсен за да направя снимки и да ви покажа за какво иде на реч . На самия капак на сепаратора има нещо като канал по който според мен се стича кондензираното масло обратно върху валовете. Въпросното беше от край до край запушено с това което аз наричам гняс . Сглобих всичко и на место с доста форсиране не показа проблем. Ще я покарам тези дни и ще споделя дали проблема е изчезнал.
                  Ако знае по-рано може би щях да спестя едни 600 лв, но така е когато слушаш много майсторите и най-вероятно ако ги слушах повече щах да сменям сигменти през седмица
                  Аз си обяснявам ситуацията по следния начин - След попадане на маслените пари в сепаратора те се кондензират и след това отново течното масло трябва да се стече отново върху вала на всмукателите клапани по улея за който споменах по-горе, но тъй като той е запушен се насабира течно масло което в даден момент попада в тръбичката и нататък към колектора, и така се натрупва в колектора влиза заедно с въздуха в цилиндрите и се започва с дименето.
                  Поздрави!
                  Добре де колега, що трябваше в две теми да се убеждаваме в азбучни истини? Ако го беше отворил още първия път, вече да си забравил.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от unlimitedman Покажи съобщение
                    За жалост бях сам и много мръсен за да направя снимки и да ви покажа за какво иде на реч .
                    Жалко наистина.Хубаво щеше да видим за какво иде реч.
                    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                    Comment


                    • #11
                      тук проблема евентулано може и да е решен,ама кво правим като колата не пуши,а маслото изчезва на всеки 100км
                      Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                      Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                      Alfa Romeo GT 1.8 TS
                      Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Просто си го гори добре
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Имам същия проблем с маслото...сменях сегменти , гумички и не знам си още какво...изръсих се да не говорим колко и резултата е нулев...сега просто си ходя с 1 2 бутилки масло и сипвам като луда.Като питам някой майстор защо харчи така отговора е : -Нормално алфите си харчат масло като луди....Така , че аз отдавна се отказах да търся проблема с това масло проклето...
                          Няма начин,да няма начин !

                          Comment


                          • #14
                            И като чуеш подобно нещо от майстор, си тръгваш и си намираш адекватен такъв
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                            ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                            Comment


                            • #15
                              То хората са незапознати за съжаление маса народ не харесва италиански автомобили .... иначе ги яд като ти гледат задния номер ....
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment

                              Working...
                              X